KOREKTA LAKIERU
Korekta lakieru – Stopień I
Jednoetapowe polerowanie lakieru usuwające ok. 50% uszkodzeń lakieru, przywracające połysk oraz głębię koloru.
- wieloetapowe mycie detailingowe
- deironizacja: usunięcie zalegających osadów metalicznych, przemysłowych, drogowych np. pyłu z klocków samochodowych lub lotnej rdzy
- dekontaminacja: usunięcie smoły, kleju, asfaltu oraz różnego rodzaju żywic czy soków z drzew
- glinkowanie lakieru oraz szyb
- jednoetapowa, maszynowa korekta
- oczyszczanie powierzchni pod aplikację powłoki
- ręczna aplikacja wosku typu QuickWax (twardy wosk premium, powłoka kwarcowa i powłoka ceramiczna jest opcją)
Cena: od 1000 zł (hatchback)
od 1200 zł (sedan kombi)
od 1600 zł (limuzyna, SUV, Van)
Korekta lakieru – Stopień II
Dwuetapowa korekta lakieru usuwająca ok. 70% uszkodzeń lakieru, przywracające lakier niemal do stanu salonowego.
- wieloetapowe mycie detailingowe
- deironizacja: usunięcie zalegających osadów metalicznych, przemysłowych, drogowych np. pyłu z klocków samochodowych lub lotnej rdzy
- dekontaminacja: usunięcie smoły, kleju, asfaltu oraz różnego rodzaju żywic czy soków z drzew
- glinkowanie lakieru oraz szyb
- usuwanie bardzo wyraźnych rys
- zaprawki odprysków lakieru
- dwuetapowa, maszynowa korekta
- oczyszczanie powierzchni pod aplikację powłoki
- ręczna aplikacja powłoki: twardy wosk premium (powłoka kwarcowa i powłoka ceramiczna jest opcją)
Cena: od 1800 zł (hatchback)
od 2000 zł (sedan kombi)
od 2500 zł (limuzyna, SUV, Van)
Korekta lakieru – Stopień III
Trzy-cztero etapowa korekta lakieru usuwająca ok. 98% uszkodzeń lakieru, przywracające lakier w zasadzie do stanu salonowego.
- wieloetapowe mycie detailingowe
- deironizacja: usunięcie zalegających osadów metalicznych, przemysłowych, drogowych np. pyłu z klocków samochodowych lub lotnej rdzy
- dekontaminacja: usunięcie smoły, kleju, asfaltu oraz różnego rodzaju żywic czy soków z drzew
- glinkowanie lakieru oraz szyb
- usuwanie bardzo wyraźnych rys
- zaprawki odprysków lakieru
- trzy-cztero etapowa, maszynowa korekta
- oczyszczanie powierzchni pod aplikację powłoki
- ręczna aplikacja powłoki: twardy wosk premium (powłoka kwarcowa i powłoka ceramiczna jest opcją)
Cena: od 2200 zł (hatchback)
od 2500 zł (sedan kombi)
od 3000 zł (limuzyna, SUV, Van)
Korekta lakieru – Stopień IV
Dobór farby/ lakieru wraz z uzupełnieniem ubytków, rys i otarć.
Trzy-cztero etapowa, pełna korekta lakieru usuwająca ok. 99% uszkodzeń lakieru, przywracające lakier w zasadzie do stanu salonowego.
- wieloetapowe mycie detailingowe
- deironizacja: usunięcie zalegających osadów metalicznych, przemysłowych, drogowych np. pyłu z klocków samochodowych lub lotnej rdzy
- dekontaminacja: usunięcie smoły, kleju, asfaltu oraz różnego rodzaju żywic czy soków z drzew
- glinkowanie lakieru oraz szyb
- usuwanie bardzo wyraźnych rys
- dobranie farby/ lakieru po kodzie auta wraz z uzupełnieniem ubytków, rys i otarć
- zaprawki odprysków lakieru
- trzy-cztero etapowa, maszynowa korekta
- oczyszczanie powierzchni pod aplikację powłoki
- ręczna aplikacja powłoki: twardy wosk premium (powłoka kwarcowa i powłoka ceramiczna jest opcją)
Cena: wycena indywidualna