Wnętrze materiałowe

Korekta lakieru –  Stopień I
Jednoetapowe polerowanie lakieru usuwające ok. 50% uszkodzeń lakieru, przywracające połysk oraz głębię koloru.

  • wieloetapowe mycie detailingowe
  • deironizacja: usunięcie zalegających osadów metalicznych, przemysłowych, drogowych np. pyłu z klocków samochodowych lub lotnej rdzy
  • dekontaminacja: usunięcie smoły, kleju, asfaltu oraz różnego rodzaju żywic czy soków z drzew
  • glinkowanie lakieru oraz szyb
  • jednoetapowa, maszynowa korekta
  • oczyszczanie powierzchni pod aplikację powłoki
  • ręczna aplikacja wosku typu QuickWax (powłoka kwarcowa i ceramiczna jest opcją)

Cena: od 400zł netto (hatchback)
             od 500zł netto (sedan kombi)
             od 600zł netto (limuzyna, SUV, Van)


Korekta lakieru – Stopień II
Dwuetapowa korekta lakieru usuwająca ok. 70% uszkodzeń lakieru, przywracające lakier niemal do stanu salonowego.

  • wieloetapowe mycie detailingowe
  • deironizacja: usunięcie zalegających osadów metalicznych, przemysłowych, drogowych np. pyłu z klocków samochodowych lub lotnej rdzy
  • dekontaminacja: usunięcie smoły, kleju, asfaltu oraz różnego rodzaju żywic czy soków z drzew
  • glinkowanie lakieru oraz szyb
  • usuwanie bardzo wyraźnych rys
  • zaprawki odprysków lakieru
  • dwuetapowa, maszynowa korekta
  • oczyszczanie powierzchni pod aplikację powłoki
  • ręczna aplikacja wosku premium (powłoka kwarcowa i ceramiczna jest opcją)

Cena: od 600zł netto (hatchback)
             od 800zł netto (sedan kombi)
             od 1000zł netto (limuzyna, SUV, Van)


Korekta lakieru – Stopień III
Trzy-cztero etapowa korekta lakieru usuwająca ok. 98% uszkodzeń lakieru, przywracające lakier w zasadzie do stanu salonowego.

  • wieloetapowe mycie detailingowe
  • deironizacja: usunięcie zalegających osadów metalicznych, przemysłowych, drogowych np. pyłu z klocków samochodowych lub lotnej rdzy
  • dekontaminacja: usunięcie smoły, kleju, asfaltu oraz różnego rodzaju żywic czy soków z drzew
  • glinkowanie lakieru oraz szyb
  • usuwanie bardzo wyraźnych rys
  • zaprawki odprysków lakieru
  • trzy-cztero etapowa, maszynowa korekta
  • oczyszczanie powierzchni pod aplikację powłoki
  • aplikacja powłoki polimerowej (powłoka kwarcowa i ceramiczna jest opcją)

Cena: od 1000zł netto (hatchback)
            od 1200zł netto (sedan kombi)
            od 1400zł netto (limuzyna, SUV, Van)


Korekta lakieru – Stopień IV
Dobór farby/ lakieru wraz z uzupełnieniem ubytków, rys i otarć.
Trzy-cztero etapowa, pełna korekta lakieru usuwająca ok. 99% uszkodzeń lakieru, przywracające lakier w zasadzie do stanu salonowego. wieloetapowe mycie detailingowe

  • deironizacja: usunięcie zalegających osadów metalicznych, przemysłowych, drogowych np. pyłu z klocków samochodowych lub lotnej rdzy
  • dekontaminacja: usunięcie smoły, kleju, asfaltu oraz różnego rodzaju żywic czy soków z drzew
  • glinkowanie lakieru oraz szyb
  • usuwanie bardzo wyraźnych rys
  • dobranie farby/ lakieru po kodzie auta wraz z uzupełnieniem ubytków, rys i otarć
  • zaprawki odprysków lakieru
  • trzy-cztero etapowa, maszynowa korekta
  • oczyszczanie powierzchni pod aplikację powłoki
  • aplikacja powłoki polimerowej (powłoka kwarcowa i ceramiczna jest opcją)

Cena: od 1200zł netto (hatchback)
            od 1400zł netto (sedan kombi)
            od 1600zł netto (limuzyna, SUV, Van)

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.